Dagens

halloj. Min mobil har pajjat. Eller inte så mycket kanske men lite har den pajjat. Det ända som inte funkar är att man inte hör den andra personen när den ringer :) men jag kan snacka med den :D men det borde väl räcka iofs, för jag säger ju så roliga och intressanta saker hela tiden ;)  Nej men det är nu dags att köpa en ny telefon. tror att jag ska göra det imôra. beror lite på. jag kanske ska beställa från internet. men en Sony Ericson W902 blir det iallafall!

Idag var det resovisning på mitt fina porträtt. Min lärare hatar mig så hon sa väl typ rakt ut att hon inte tyckte att det var spec bra :) men men.
Dagen började ju underbart bra också. jag åker till skolan för jag tror att jag ska ha multimedia hela dagen. Det skulle jag tydligen inte, får ja reda på strac innan 9. Jag börjar 13:00. så jag åker hem. kanske var lika bra för jag hade nämligen glömt mitt vackra porträtt hemma xD

hade <3

W902
en sådan där vacker mobil blir det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0