Jacuzi

Idag så vare skola. Det började med att jag hjälpte Timmy med programmerin, jag liksom som också suger på programmering, fast suger inte riktigt lika mycket som Timmy (a) jag lyckades faktiskt hjälpa han lite *stolt*.
Sen vare Engelska där ja o Timmy pluggade som fan, så vi är nästan klara med våran uppgift nu, asgôtt! Sen vare lunch, den åts med Xavier, Marcus, Timmy. Även Johanna och Matilda kände för o sitta vid vårat bord idag. Skuller tro att det enbart var för att dem ville mobba oss o säga att vi var sämst eftersom det var dans sen. Som tur var undspapp vi nöjet att dansa med dem :) Dem kom dock o mobbade oss lite i pausen. Det är 2 elaka små bitchar det där!
Dansen började bra! Då skulle vi bara kolla på tjejerna när dem lärde sig några steg. Sedan så var det ju våran tur att entra arenan då. Vi var stora, vi var snygga, vi var starka. Men nå vidare dansare var vi inte, Iallafall inte jag. Eller det gick faktiskt bra ända tills vi skulle börja med något som hette karusell. Då gick allt åt helvete, ingenting funkade längre. Man blev väldigt omotiverad där mot slutet också. Det kom enbart dyngfula tjejer.. inte så najs. I början var dem faktiskt riktigt najs några av dem. Men sen rasade det rejält..... illa!  Och ibland när tjejen faktiskt tabbade sig o va helt i otakt hela tiden, kollade den på mig som om att allt var mitt fel o att jag var helt dum i huvet. iofs så stämmer det väl delvis men ändå.
Efter dansen vare stan med Xavier i en halvtimme sen drog ja hem i en timme.
Sedan vare extrainsatt fyspass med handbollen, där man skulle ta med badbyxor. Vi var på Bomsta. Det var kallt i vattnet...
nehrå så illa vare inte, vi sprang lite o gjorde lite armhävningar. Armhävningar ute utan handskar va faktiskt aningen kallt.
Efter 15 korta minuter av detta så gick vi in i lokal som var hyrd med jacuzi, o bastu o tv. där satt några framför tv:n o kollade Handbolls EM (damer) medans jag och några till satt i jacuzin, några i bastun. Man kunde ju dock se tv:n både från bastun och jacuzin så det var asnajs!  nu äre tänkt att min läsare ska bli avundsjuk :P ;)  mohahaha, nehrå hoppas alla haft en bra dag.

hade <3



Jacuzi
Där vi va vare ju 4 platser i då. men vi fick plats 7 stycken. det var mysigt!

Kommentarer
Postat av: Johanna :P

URSÄKTA! ÄR JAG ELAK!?!?!?! :P:P

Ville du inte dansa med oss? :( Snyft :'(

2008-12-16 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0