Okey

HAR DU NÅGONSIN...

 Hoppat studsmatta: ja
 Ätit fiskbullar: ja
 Tagit kort på dig själv: no way
 Skrattat så du börjat gråta: ja
Skolkat mer än tre skoldagar i rad: Nej
 Sovit mer än tio personer i ett tält: nej
 Badat mitt i natten: ja
 Åkt berg o dalbana och spytt efter det: hm inte helt säker... kan ha gjort det.
 Spytt för att du varit full: nej
 Trillat när du åkt skidor: japp, tappade minnet en gång när ja slog i skallen :P
Gråtit till en bok: nej
 Varit rädd för tomten: ja :P
 Fått IG: Bara på några prov
  Ätit deg tills du spytt: nej
 Lagat en misslyckad middag: Hm, fråga Johanna :P Den vi lagade på spanskan i nian var inte heller så lyckad kanske xD
 Har du sjungit karaoke: ja
 Fastnat med tungan i en lycktstolpe: nej

FAVORIT...


Band/artist: Finns så många, men hårdrocksband iaf :P Låt: bra fråga.
Mat: Dött djur och potatisgratäng
Dryck: häller i mig det mesta.
Känsla: Lycka, glädje
Lukt: inte fan vet jag.
Årstid: sommar!
Dag: Fredag
Lärare: Michael Fahlén (Har han inte längre)
Glass: daimglass
Godis: syrligt/surt
Alkoholdryck: öl
Cigarett: röker inte
Snus: snusar inte
Klädaffär: venne
Bok: änglar och demoner
Kändis: Jessica Alba är ju alltid populär ;)
tröja: svart
Plats/ställe: stranden!

JUST NU...

Humör: trött
klädsel: Jeans, t-shirt
Frisyr: ööh
Sysselsättning: MSN
Plats: skrivbordsstol
Väder: svart

VAD...

Älskar du? hm...
Hatar du? desto mer :D
Har du gjort idag? Firat jul hemma hos farmor och farfar med släkten.
Vill du göra när du blir stor? inte en aning
Vill du göra nu? sova
Behöver du göra nu? sova
 Skall du göra imorn? gå upp klockan 7!!!  för att åka till branäs å åka skidor.

SENASTE GÅNGEN...

 Du snusade: var ett tag sen nu... kommer inte ihåg.
Du färgade håret: aldrig gjort
Du grät: jaru, 5:an kanske?
Du tränade: torsdas
 Du solade solarium: aldrig gjort! dags nu, börjar bli lite blek, nån som är på?
Du skällde på någon: var på en match för någon månad sen.
Du var utomlands: Italien i somras
Du duschade: igårkväll
Du åkte buss: fredas
Du åkte taxi: när jag kom hem från USA ngn gång i januari.
Du åkte tåg: När ja åkte hem från sunne i september?
Du smsade någon: tidigare idag
Du ringde någon: igår
Du kramades med någon: idag

VEM...

 Älskar du mest? bra fråga.
Hatar du mest? hm, finns ju ett antal o välja mellan
Är din bästa vän? Lillanton skulle jag nog säga.
Är ditt favorit syskon? hm svårt att välja, men jag tror jag går på mitt enda syskon där.
Är falskaste människan? finns ett antal
Vill du träffa i verkligheten? trivs bra med dem jag träffat nu.
Vill du ha hos dig nu? nån snygg tjej vore inte helt fel
Litar du mest på? Lillanton, Fridén.
Pratade du med på msn sist? Matilda
Hur mycket är klockan när detta test är slut: 00.44

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag ska solA!!!!!!

2008-12-25 @ 00:53:14
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0