jao

Godagens. eller eventuellt gokväll eftersom det är kväll nu.  Idag har jag varit i skolan. Det var lika kul som vanligt! Alltså inte alls spec kul. Igår så lyckades Marcus få med Timmy som gör en fin typ grimas på film från sin mobil. Vilket han tyckte var väldigt kul, så idag så har han filmat Timmt typ hela dan i hopp om att han ska få några till. Vilket han såklart fått. När han har fått tillräckligt många så ska han sätta ihop alla till en film. Det blir nog ganska kul att kolla på xD  Efter lunch så delades vi för att dom har matte/fysik och jag har nåt som heter persondatorer. Det var tydligen prov idag, vilket jag trodde var nästa vecka så jag kunde ingenting. Jag var dock inte ensam som tur var så gjorde inte bort mig totalt, bara lite. Sen satte läraren (Roland Cider) igång en power point o snackade o snackad o snackade,  tills vi slutade.  ajuste en snubbe från telenor ringde mitt i lektionen o frågade om jag tyckte att telenor var bra o om jag ville förnya mitt abonemang hos dom, jag ljög o sa att telenor är jättebra även fast det suger balle, och att jag inte ville bestämma om jag ville förnya nu Sen la ja på.
efter det så åkte ja in till stan där ja mötte anton, då satte vi oss i mitticity då jag käkade en underbar 150g hamburgertallrik medans han pluggade matte :D han fick itne så mkt gjort dock.  Efter ett tag så ser vi xavier åka upp för rulltrappan vilket var lite förvånande eftersom han inte hade varit i skolan under dagen. Så vi ropade ner han till oss. Har köpt ett xbox 360 med gears of war 1 och 2 och en extra handkontroll.  Vi kom så småningom fram till att vi ska köra xbok lan ngn dag så småningom och att vi ska fixa xbox live gold så vi kan nörda online. Nog om hur nördiga vi är. sen kom Matilda och hälsade på också. Hon hjälpte Anton lite med matten eftersom hon är mattegeni och berättade att det hade gått bra på gitarren idag. hon kom precis därifrån nämligen :)  Då ville inte Xavier vara kvar mer av någon anledning. strax efter att Matilda kom... märkligt! ;)  nejdå han vill bara hem och koppla in sitt xbox och börja spela.  Jag följde med xavier till bussen o lämnade anton o matilda själva där i mitticity ett tag. vem vet vad som kan ha hänt där för spännande saker!
Sen kom ja tillbaka åsså satt vi där o pratade skit ett tag sen gick vi runt lite på stan o gjorde ingenting typ. jag köpte en ny vaxburk för min gamla är nästan slut. Jag och anton ska nog färga håret också. jag blondt o han brunt. det blir nog assnyggt ;)  åsså ska vi klippa en varsin halva av Matildas hår ;) mohahahahaha. 

hade<3

rygg
Matildas vackra ryggtavla.

anton dansar
anton dansar :P

Timmy
Timmy på en kemilektion.

Marcus
Marcus på samma kemilektion. visst verkar den rolig!

Xavier får inte vara med. mestadels för att han inte vill vara med :P

Kommentarer
Postat av: matilda

Hm... fina bilder Sibbe................

2008-11-12 @ 19:53:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0