Öh

Hejsan! Det är nu så att jag har extremt tråkigt. Det är lördagkväll och typ ingen är inne på msn så det tyder på att alla har något kul för sig ikväll utom jag.  Inte för att det är någon som brukar snacka med mig på msn men ändå. 

Igår var det halloween.  Dagen såg ut så att mordan väckte mig nån gång runt 1 sedan åt jag frukost. Efter det så satte jag på datorn och började städa mitt rum. När ingen ville prata med mig på msn och jag var kvar med städningen så tränade jag lite och duschade. Efter det satte jag mig vid tven och kollade på först "Will & Grace" tror dem har börjat visa tidiga avsnitt därifrån igen.  Sen var det "That 70's show" som ägde sönder som vanligt, fast då var det ju så illa att maten var klar så jag missade slutet av avsnittet... men det kan jag nog leva med :P   Efter maten gjorde jag mig iordning för att ta bussen in till stan för att först möta Anton på bussen och Matilda o Sara på torget. Men gissa om Anton missade bussen eller inte.  Han hade somnat i soffan det klappträet. Så vi åkte i förväg till Johanna. Där var redan folk som jag inte kände så det var läskigt för mig eftersom inte Anton var med. Speciellt när Alex börjadae veva runt o ta kort med sin kamera :O så jag gömde mig i hallen.   Sen när vi skulle gå och möta Anton vid bussen så hade han ju såklart tagit fel buss. Eller det var väl rätt buss men ändå fel :P  han tog trean till marieberg när han skulle ta trean till sommaro. Så vi fick gå och möta honom på ett annat ställe.  Jag som tänkte det här går fort så jag tar inte på mig ngn jacka frös som en gris i antarktis. Sedan så flöt kvällen på. Alex hade tagit med nåt smink så hon fixade "halloweensminkning"  på några. Sedan gick vi ut och var allmänt omogna. Kastade ägg på hus och lindade toapapper runt bilar, Kan inte påstå att jag var speciellt medverkande på nåt av det. jag råkade nämligen tappa det ägg jag blev skänkt så det gick sönder på asfalten... Ganska pinsamt eftersom några av dom såg det. Men det kan jag bjuda på.  Sen gick vi tillbaka in och gjorde ingenting i en timme. Sen gick Jag, Anton, Matilda, Sara, Sanna, Sara in till stan för att vi skulle hinna med våra bussar. Vi kunde ha gått lite senare när vi va vid busstationen så vare en halvtimme kvar tills våran buss gick. men ulvsbybornas buss stod redan på stationen så dem var ju så osociala så dem klev på den. och lämnade oss där ute i kylan.  då ville anton sitta på mina axlar vilket gick sådär... sen tänkte jag jag vill sitta på hans axlar så jag försöker hoppa upp på dom utan att säga ngt. Då börjar anton skrika. Han har typ en spricka i nyckelbenet eller nåt vilket jag hade glömt bort :) när han hade skrikit klart och ulvsbybornas hade åkt så gick vi till torget och klev på våran buss hem. Anton var den enda på bussen som hade vitt smink i hela ansiktet konstigt nog.  Aja det var min halloween iaf delar av ngra andras också :P
Kanske ska säga alla som var där. om jag ens kommer ihåg det. men det var iaf: Anton, Matilda, Sanna, Sara, Sara, Johanna, Alex, Jimmy, Robin, Pascal Fredrik och jag då. 12 st totalt alltså.

Men nu har detta blogginlägg blivit på tok för långt och jäävligt tråkigt. Jag tycker synd om den stackarn som läser igenom hela.     

hade gôtt<3

f
Ungefär sådär såg Anton ut. Fast han hade vita läppar ^.^

Kommentarer
Postat av: matilda

Sibbe, din blogg ä jättekul!!!!! :D

2008-11-02 @ 00:00:19
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-11-02 @ 00:01:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0