okej

Dags att skriva ett inlägg igen då. vad ska man skriva om?     vi vann vår första match sen i augusti för 2 veckor sen :D  asgôtt. hoppas på vinst på lörda igen!  Nog om tråkiga saker.  Jag har en massa läxor som jag inte orkar göra... Det är inte bra. jag kommer få IG om ja inte gör dem. o jag vill ha MVG i ett av ämnena, så det här går ju inte! men nu kom ja in på tråkiga saker igen, det här håller ju inte!  Nu till roligare saker. t.ex. att idag hade jag lite fystester på môra o sen slutade jag runt 10 :D asnajs! Så ja käkade på stan med ngra handbollare, på day and night så jävla gott!!  Sen bussen hem, jag har börjat somna på bussen på sistone, somnar alltid! asgôtt! vaknar alltid vid stodeneskolan typ. Sen satte ja mig vid datorn o tänkte plugga lite, men orkade inte. sen kolalde ja på en gammal skräckfilm. club dread. Mkt bättre än den jag såg för ngra dagar sen, Zombie strippers, den var sjukt dålig! aja, sen käkade jag asmkt makaroner och köttbullar. och eftersom jag för ngn timme sen klämt i mig en kebabtallrik så vare lite segt o få ner dem sista makaronerna. jävlar vad mätt jag var xD  sen åkte jag på träning, som utelöpning före träning gick vi ett varv runt sundstagymnasiet och sprang typ 100 meter sista biten. sen vare en ganska soft träning. och i bilen hem hör man att Färjestad tar ökar på sin ledning till 2-0 mot Linköping. då börjar dan kännas rätt skön ändå. trots coopern man haft på môra!  nu sitter ja hemma o lyssnar på Guns n' Roses nya album. Axel Rose låter lite annorlunda, inte riktigt lika bra längre. Musiken är lite råare också. men albumet får ändå 4/5 av mig!  AC\DC släppte ju också nytt för ngn månad sen. det är också helt ok. några riktigt bra låtar och några medelmåttiga låtar. den får också 4/5.
imôra blir skola och sedan stan med Anton, börja kolla efter julklappar, vore gôtt o få skiten klar. Jag har inte kommit nån julstämning alls än. jag kom inte in i nån alls förra året. Då firades den iofs i USA men det borde inte spela nån roll. Får se om den kommer i år eller inte. Sen på kvällen äre lite oklart vad som händer. vi får la se.

hade<3

Photoshop övning.
Photoshop uppgift i multimedia. Jag vill göra det mer avancerat på nåt sätt.
nån dom har ett förslag? :D 
varför skriver jag *nån* när ja bara har en läsare? 

 

Kommentarer
Postat av: matilda

Den ä kul :D det ä kul att gubben står mellan bena och kollar upp ;P ä jag ä trött, godnatt<3

2008-11-29 @ 00:21:28
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Du har mer än en läsare ska du veta! :P

2008-12-16 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0