Dag

Denna dag har jag suttit i seketariat till en A-pojks match där skåre vann och en Div. 3 damer match där skåre också vann. Det var ju kul att dom vann men det var inte så underhållande för mig :P jag får iallafall lite pengar för det. 75 öre per matchminut om man ska va noga och det är som sagt liiiitteeeee pengar ^.^  
jag har även gjort om en bild på Anton i ps för att jag hade tråkigt jag gjorde en liten film av lite bilder också men programmet crasha så allt försvann.

inte så lyckad
Inte så snyggt gjord men orkade inte lägga ner mig ^^

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA :P Men duktigt att du bloggar :D

2008-10-19 @ 22:22:20
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0