nåt

Halloj!
Min helg har sett ut så här: Fredag kväll var det match med A-laget mot Hammarö i Sporthallen på sundsta. Jag var sä jävla taggad inför den matchen beroende på ett visst hat mot detta lag. Dock så gick det speciellt bra. Vi torskade ganska stort. Efter matchen kom vi fram till att  vi inte har vunnit en match sen Örebrocupen ( som var i augusti).  Men vi kände oss ganska säkra på att set skulle vända dagen efter när vi spelade junior-SM i Uddevalla.  Första matchen mötte vi kroppskultur (fint namn på ett lag lr hur :P ) det trodde vi inte att vi skulle vinna för dom är ett ganska bra lag och det gjorde vi inte heller ;).  I andra matchen mötte vi Ulricehamn som vi har vunnit över 2 gånger tidigare. I halvtids paus så ledde vi med 6 mål och det kändes helt klart positivt. Men i andra halvlek så föll allting så vi förlorade matchen med 1 mål xD  så fortfarande ingen vinst sen i augusti :P. Det tål att sägas att jag blev typ knockad eller nånting i andra halvlek. Jag kommer inte ihåg vad som hände, kommer bara ihåg att jag låg på backen o va yr i huvudet. Men nu mår jag fint så det var inte så farligt :)
Nu har jag nog tråkat ut min enda läsare tillräckligt så nu in på vad som händer ikväll. 
Jag ska hem till denna läsare och Anton kommer också :D Det blir nog kul hoppas jag ;) 

Hade gôtt!

Hurt
Har börjat lyssna mycket på detta band igen! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, den blogg är så bra sibbe :D

2008-10-26 @ 19:55:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0