ä

Med våren kommer solen, och en jädra massa jobb! Iallafall om man äger skog. Eller jag äger ju ingen skog men mor o far gör :P  Ni kanske kommer ihåg att jag släpat ihop en massa träd. Dem träden har även grenar och sånt som ligger kvar där ute, eller ja, dem ligger ju inte kvar där nu längre men iallafall. Fast jag fick iallafall hjälp av bror min med att släpa ihop grenarna så det gick på 1,5 timme bara så det var ju inte så farligt. Ni får gärna bli imponerade av hur duktig jag är ytterligare en gång ;P
Efter det så har jag spenderat min tid i solen fram tills för 10 min sen då jag bestämde mig för att gå in. Det blev ca 3 timmar. Nu är jag lite brunare.  Men det är störande att det ska ta så himla lång tid innan man blir brun på riktigt.  Aja skit samma, så fåfäng ska ja inte vara nu :P  Nu ska ja träna lite med min pilatesboll. sedan äta och sedan duscha.  Ikväll har ja inget planerat än, någon som vill bli inplanerad? Mor, far o bror min åker på teater så det är bara att planera sig hit.

hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi har också skog men jag är ALDIRG där, utom när Xavier vill plocka svamp ;) Men blä på att det ska vara så långt då!!!

2009-04-25 @ 19:49:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0