b

Tja. Fotbollen i fredags blev något misslyckad om om man ska uttrycka sig så.  Endast jag o Anton den lille som kom till en början, sedan kom Anton den aningen större men då hade jag och Anton den mindre tröttnat på att stå o sparka lite på bollen för oss själva så vi drog hem allihop.
Hela lördagen spenderades i Kristinehamn där vi spelade "Lilla VM" alltså Lilla Värmlandsmästerskapen.  Vi åkte väl dit o ingen trodde att vi skulle vinna nånting med tanka på våran säsong. Men vi lyckade ta oss till finalen där vi spelar lika efter full tid. Sen är det slantsingling om vilka som ska vinna i stort sett (det laget som ska få börja med bollen), motståndarlaget vann ju förstås den och så vann dem. Värdelöst helt enkelt. Värt att nämna är även att två tröjor blev sönderdlitna av motståndarlaget. En av dem var en som inte kunde vara med tröja xD (Vi hade inte vårat vanliga matchställ, vi har tryckt egna tröjor med roliga namn på, dessa tröjor kostar 140 kr) Nu har alltså dem 140 kr som jag lagt på tröjan varit helt åt skogen! Som tur var så skulle dem ta 140 kr från lagkassan för o ge Melin en ny tröja, så jag slipper betala den också :P 
Idag, söndag, då har  vi haft avslutning med laget. Det var femkamp och sedan pizzaätning. Jag måste säga att jag är oerhört duktig på alla lagaktiviteter. Jag kommer alltid ettta från slutet. På minigolf får ja mest slag ( man vill ju ha valuta för pengarna) och på femkamp så får jag minst poäng. Kunde man inte bara ha vänt på allting så man skulle ha mest slag i minigolfen o minst poäng på femkampen så skulle jag ha vunnit båda två. Känns logiskt faktiskt.
Imôra börjar skolan o jag ligger fortfarande efter i flera ämnen. Jaja, det löser sig.

hade <3


Not funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0