e

Det är nu periodpaus 3 i hockeyn.  Färjestad lyckades kvittera till 2-2 i tredje och nu skall förlängningsperioden snart börja. Man kan inte klaga på att dem inte bjuder på spänning iallafall!! Men Färjestad ska nog dra det längsta strået i denna kampen hoppas jag :D
För övrigt så har det inte hänt speciellt mycket idag. Började med specialidrott på morgonen, men eftersom jag fortfarande inte är frisk så kunde jag inte vara med, tog en promenad runt norrstrand istället.  Sedan snackade jag lite skit med handbollspojkarna och begav mig sedan till skolan där jag typ genast träffade på Matilda, Johanna, Alexandra, Pascal, Fredrik, Sara, Sanna och några till. Jag tog då sällskap med dem till lunchen och till miljasaken som var i skrivsalen. Den var oerhört intressant, Mestadels så marknadsförde dem nya volvobilar och så var det någon från universitetet som marknadsförde hennes projektarbete typ eller vad det var. Oerhört inspirerande, så inspirerande att vi inte kollade på utställningen som fanns nånstans i skrivsalen. Jag var för övrigt den ända i min klass som var där så en massa cred till mig alltså! 
Efter det så åkte jag hem o slappade, kollad epå ngra avsnitt scrubs och nu hockeyn förstås :D

Nej fy fan vilka tråkiga inlägg det har blivit på sistone, kanske borde börja med o skriva lite färre o lite bättre igen alltså...

hade <3


:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahaaa, den där längst ner var ju lite kul ;) Men nej, du ska skriva många inlägg :D

2009-04-08 @ 17:04:12
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0