q

Halloj!

Sitter nu o lyssnar på lite skön musik o gör ingenting typ. Funderar på om jag ska gå o snatta lite kakor :P
Idag ska jag till Lövnäs, vilket ligger på Hammarö för dem som inte vet. Min Farmor och Farfar bor där nämligen.  Ska dit och fira min mor, min faster och min farmor. Dem fyller alla år typ nära varandra så dem brukar fira samtidigt. Blir säkert trevligt. Iallafall en massa god mat :D  Om jag lyckas äta nåt, Är fortfarande inte helt frisk o har därför inte jättemycket aptit. Det är lite sorgligt. men men :P
Jag ska nog försöka ta mig till skolan imôra!! var inte i skolan på hela förra veckan!  hoppas att jag inte missat alltför mycket alltså. aja, det löser sig i vilket fall :P
Jag har varit rätt duktig med inlägg nu på sistone!  Lite applåder vore till rätta här alltså! Fast jag känner även att kvalitén på inläggen har sjunkit. Får skylla på att jag har varit sjuk alltså.

hade <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

På lövnäs? vart då? :O där bor ju jag. :D Krya på dig förresten!

2009-04-05 @ 15:24:14
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men det är kul när du skriver mycket :D

2009-04-05 @ 17:26:15
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0