r

Tja. Gôtt o sova länge idag.   Inte hänt så mycket idag i övrigt faktiskt, så jag går genast in på morgondagen. Imôra så ska jag in till stan för att plugga körkortsteori inne på körskolan och för att träna lite gym, Beach 09!
Ingen som ska ta körkort snart som vill följa med o plugga lite? Träna lite också?  Neh trodde inte det heller :P På kvällen så ska jag på teater. Bror min går en teaterkurs och detta är deras examensarbeta så att säga. Den heter "Häxjakten", låter väl spännande? ingen rolig människa som vill följa med och underhålla mig?  Neh trodde inte det heller :P  hm, ekar det här? Vad emo min blogg har blivit på sistone :O   ja får nog ta o sluta med det o försöka hitta på roligare saker att skriva om istället!  Man ska bara hitta på något och det är aningen svårt ibland alltså :P Typ nu är det svårt... aja får se om ja kan hitta på nåt bättre till nästa inlägg.

hade <3


Så här ser ja ut nu ungefär.


Sådär ska ja se ut efter imôra! (ni får se om jag lyckades imôra)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahaa, jag ska ta körkort om jättelänge :( Annars hade jag följt med :D Men det är kul att gå på teater!!!

2009-04-15 @ 16:51:43
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0