s

Tja.  Sitter på mitt rum vid min kära dator som vanligt. Kunde ha varit på herrhagen o spelat fotboll med kopmisarna men det fick jag icke ikväll av någon anledning. Jag kan väl leva med det ändå antar jag.
Teatern som jag var på igår var.. hmm... lång!  eeh, och sen lite längre.  Men annars så vara bra! Föresten så är bra kanske inte är riktigt rätt ord men den var iallafall inte urusel (y) Eller så vare kanske det den var... Men iallafall!
Jag har nu även fått reda på att jag har fått sommarjobb. Jag ska jobba dem sista 4½ veckorna på lovet (ville egentligen jobba första 4 men man får ta vad man får)  så jag ska jobba dagen innan skolan börjar igen. Arbetsimmarna kommer vara 7 - 16 så jag komemr ha tid för att göra saker efteråt iallafall. Det är positivt!  Lönen kommer ligga på 80 kr/h så det är inte heller alltför illa, kommer käna 14080 under denna period o det är inte fy skam ^.^ Nu äre bara o hoppas på att inte alla andra människor man känner jobbar första delen av lovet för isåfall kommer jag få riktigt tråkigt då. Men men det löser sig nog det med.
Imôra äre fredag... nån som vill hitta på nåt?

hade <3


Nästa gång ni ser Grava Kyrka så får ni tänka på att det är jag som kommer hålla den så här fiiin ;) 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaaaaaaa, ge mig pengarna!!! :O Jag kommer vara fattig :( Jag vill också spela fotboll!!! :D

2009-04-18 @ 17:38:56
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0