t

Tja, nu har jag kommit hem från stan o även käkat så att musklerna har börjat byggas :P    Anton följde med till gymet så det var trevligt :)   Plugga teori var dock desto tråkigare :P  menmen inte mkt att göra åt ^.^
Ska nu snart åka på teater och spana in hur duktig bror min har blivit på att agera på en scen. Kan inte påstå att jag längtar. Lång som in i helvete är den också. kommer nog hem runt 11 ngn gång kanske. Men det kanske blir trevligt, det vet man aldrig. Imôra ska ja nog bara ta det lugnt iallafall så får vi se om någon vill göra nåt på fredag.

hade <3


Jag lyckades inte riktigt bli som den där snubben i mitt tidigare inlägg men detta duger väl.
(Och ja jag suger i photoshop)

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahahaa, superbra i PS ;) Jo, men det är du :) För du ska göra en design åt mig när du kommer hem men tyvärr måste jag gå och sova nu för jag ska till Göteborg imorogn så jag ska upp halv sex :P höhö vad kul. Godnatt <3

2009-04-15 @ 22:01:53
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej du är så duktig så i PS. ;)

2009-04-16 @ 15:27:19
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0