u

Tja!

Jag är nu på bättringsvägen! :D tror jag iallafall... Får se helt enkelt :P blir nog ingen skola imôra heller dock. Men blir det lika fint väder som idag så kan ja nog sitta ute ett tag. Då kan ja passa på o läsa min bok som jag måste läsa i svenskan, Dr. Jekyll and Mr. Hyde. Riktigt spännande grejjer alltså.

Ikväll så är det den första finalmatchen i hockeyn! HV-71 - Färjestad.  Den går på kanal 9 så den ska kollas på! Go Färjestaaad!  Dem kommer vinna! kommer bli asnajs o stå på torget när dem har tagit guld! :D 
hoppas allt är bra med alla annars ^.^

Idag så fyller även Johanna Möller år, Grattis till henne :D

hade <3


Gattis :D




Guldet ska hem till Karlstad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0