w

Sitter här i skolan nu. Spelade nyss wc3 med några här men nu åkte dom hem. Jag kan inte åka hem än eftersom morsan kommer och hämtar mig klockan 16:00. Kan inte åka hem o säga att vi fick sluta tidigare eftersom bror min går i denna klass. Fast just nu så ser ja honom inte, han kanske också har dragit hem... borde nog fråga någon om han gjort det snart.
Idag är det Valborgsfirande som gäller! Hoppas det blir naaajs. Beror nog på vart vi hamnar, antingen hamnar vi i Skåre eller på krp. Hoppas på krp.  Jag hade en massa saker som jag sjulle skriva idag men dem har jag glömt bort. Hmm...
Aja, om ja kommer på det så får ni inte reda på det :D 
Hoppas alla får en bra valborg! :)

hade <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trevlig Valborg på dig! :D

2009-04-30 @ 17:07:57
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0