w

Tja!

Jag sitter och är smakråd åt Matilda när hon kollar på kläder och skor som ska shoppas. Kan inte påstå att jag är till någon större hjälp, säger att allting är jättesnyggt så hon inte ska bli ledsen eller nåt sånt! :D
Innan det så höll jag på med "never ending level game" jag kom till level 89, sen fattade jag inte :(  då kollade jag upp hur många levels det finns, det finns 160 stycken. Så jag tröttnade på det.  Nu svarar inte Matilda längre, men who can blame her som dem säger i staterna :P
Sjuk är jag fortfarande också, Har varit sjuk sen i lördas!! Det är en lång tid! snart en hel vecka! :O
Jag har iaf bestämt mig för att jag troligen ska gå till Sofias fest i ngra timmar iallafall. Dock skall ingen alkohol intagas av mig. Om jag ska dit beror lite på om jag kan prata på lördag också :P  Har hänt nåt med mina stämband så jag kan knappt prata, jätteskojj, verkligen! :P

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är jättebra smakråd, fast jag skulle tycka det var bra om du var ärlig ;) hehe

2009-04-04 @ 00:12:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0