x

Dagens! Idag så har jag varit duktig. Eller inte hela dagen men iallfall heladagen fram tills nu! Vi närmare eftertanke så kansk inte riktigt hela tiden fram tills nu heller, men iallafall större delen!
På morgonen var jag vakt åt Matilda som jag fått i uppdrag av en av mina 3 läsare (Försök lista ut vem så får ni en riktigt utmaning!) Hon hade nog inte behövt vaktas egentligen men det är alltid trevligt att ha henne i närheten så det gjorde inget. Bordet vi satt vid imorse var värsta mångkulturellt eller vad man ska kalla det. Vi var folk från 4 olika klasser vid samma bord ett tag! How cool is that! Inte speciellt egentligen men ändå.
Efter det så hade jag kemi där jag som vanligt inte gör nånting o läraren är så himla dålig! Hon är även min mentor för er som inte vet det.  Sen hade jag engelska Nationella proven i Speaking. Jag fick äran att prata med Ardalan och det funkade riktigt bra, vi diskuterade saker och så. Sedan är ju frågan hur bra man pratade och så men det är inte mitt problem anymore. Eller ja, kanske en hel del men det tar vi sen när ja fått reda på det.
Vi insåg sedan genom att vi nästan spydde genom att se namnet på våran måltid som skulle föreställa lunch att vi var tvugna att gå o äta på McDonalds. Det var gott, jag åt en Big Mac &co plus meny och cheddar dipp om ni ville veta, annars så läser ni inte den delen helt enkelt. 
Ämnet persondatorer med Roland Cider sedan, jag jobbade faktiskt rätt bra men han ändå inte klart så blev att skriva av dem sista. Sen bar det iväg hemmåt o det första ja gör när ja kommer  hem är att ta en löptur på 5 km, kort sträcka jag vet men min kondition är i bott så ja orkar inte längre än så, tror t.o.m. att Matilda skulle springa om mig faktiskt. Kanske även Lillanton!!!!  Neh nu ska vi inte vara taskiga mot honom han har nog rätt bra kondition, betydligt bätter kondition än han har muskler iallafall. Får vi hoppas!  :p När ja kom tillbaks från min löptur så körde ja lite allmän fys och mitt pilatesboll program. Dusch! Mat! Och nu sitter jag här.
Min efterläntade skiva som jag beställt har nu kommit också! Ska lyssna sönder den nu :D Skivan heter "Goodbye to the Machine" och är gjord av "Hurt". Om ni önskar njuta av denna musik så är det bara att säga till så skickar jag till er.
Tänkte att jag skulle skriva en till sak som jag glömde skriva igår, men denna blev så lång så jag tar det imôra istället.

Hade <3


Kommentarer
Postat av: Den anonyma läsaren....

Tack för hjälpen, fiiin insats.

2009-04-29 @ 20:35:02
Postat av: Matilda

HAHAHAHAA, ofta jag orkar springa 5 km!

2009-04-29 @ 21:43:15
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0