x

Då var man hemma igen då. Förstår att ni har saknat mig allihopa alltså! eller ja, saknat o saknat snarare glömt bort mig. Har tydliga bevis på detta alltså! Under denna cup är det ingen hemifrån Sverige som har försökt nå mig på nåt sätt! Jag var den enda i laget som inte fick nåt sms alls! t.o.m. Westlund fick det, iofs så var det från hans mammma men det kvittar! :P
Neh men skämt åtsidan såå har det varit en bra helg med en massa skojigheter. Vi bjöd väl inte på den bästa handbollen som vi kunde, men vi hade iallafall snyggast matchställ. Tim hade valt att trycka sitt telefonnummer på tröjan så han får nog en dyr faktura i slutet på månaden med alla sms som han skickat under den här turneringen :P Hände en massa roliga saker under denan turnering men man måste veta vilka människorna är för att uppskatta det roliga så därför så är det ingen idé att skriva om det tyvärr. Om någon önskar höra lite mer så får denna någon höra av sig helt enkelt

I'm back! <3


yaay

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har visst saknat dig och inte glömt bort dig! Jag har inte smsat just för att du ska slippa slösa pengar på sms :D

2009-04-14 @ 00:06:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

klart att vi saknar dig! :)

2009-04-14 @ 22:05:44
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0