y

Tja! Idag vare ju då nationella proven engelska writing delen. Alltså skriva en uppsats. Det gick nog inte överdrivet bra men VG hoppas jag iallafall på. Imôra ska ja göra speaking delen med Ardalan. Får se hur det går.

Vi fick besked i helgas att dem ska asfaltera våran fina gusväg också. Dem har redan börjar lite med det faktiskt så det kör runt lite olika sorters vägarbetesmaskiner på vägen utanför ibland. Det som blir spännande sen är hur dem löser faktumet att vi fortarande måste kunna ta oss till huset. Om inte så får ja väl flytta hem till någon så länge :P Frivillig någon? Neh men det måste dem kunna lösa på nåt sätt!
Efter skolan var ja o pluggade körkortsteori, jag klarade ett av delproven idag så det är ju bra, nu äre bara 3 delprov kvar innan man ska köra ett testprov på allting som man måste klara 3 ggr med högre reslutat än som krävs vid vägverket. Kan ju hoppas på att jag kan klara det rätt fort.  Ska försöka klara andra delprovet imôra tror jag.

hade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0