y

Hockey hockey hockey!  Ikväll ska det avgöras :D  Guldet ska hem!  Hoppas inte att dem ska stå på torget redan till helgen bara! :O  För då är ju jag i Danmark o missar det isåfall ju :(   Imôra bär det då av till Danmark och röspätte cup. Jag är fortfarande inte helt frisk så vi får se om det blir nåt spel för mig. Annars så får jag titta på o gå runt o ragga bruuuudar, som jag är så himla bra på, man ser ju jämt hur alla brudar flockas runt mig!! Eller äre jag som står ensam i hörnet jämt? Inte så stor skillnad på dem olika alternativen men ni kan ju avgöra själva.
Detta är nog sista inlägget innan jag åker, så nu får ni hålla till godo fram till måndag, svårt att vänta så länge jag vet. Klös inte alltför mycket på väggarna bara.

I'll be back <3


Guldet ska hem!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaaa :P

2009-04-08 @ 18:35:51
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0