z

Tja. Måndag idag för er som inte vet det.  På måndagar har jag en väldigt trevlig sovmorgon eftersom jag börjar klockan 14:00.  Idag så var ja dock inne i stan tidigare för att plugga körkortsteori. Aningen mer pluggande behövs där om ja säger så. Blir nog inge körkort innan sommarlovet för min del tyvärr.
Sen bar det iväg till skolan där jag väntade på Marcus o Timmy så att vi kunde gå o käka mellanmål. Träffade då även på Matilda o Alexandra lite sådär i all hast, trevligt tyckte jag men inte Matilda som ville bli av med mig så fort som möjligt :P O jag är ju inte sämre än gör som damerna säger. Iallafall ibland.
Idrott sen, det var baseball o det orkade ja inte med så ja sprang 5 km istället. Måste bli en hård försäsång för min del känner jag eftersom konditionen jag haft tidigare som ändå varit helt okey  nu är urusel.
Imôra äre nationella i engelska writing. Temat är "Gender in the 21:st century" alltså könsroller under 2000 talet. Interesting indeed. Eller ja, intressant o intressant, men det finns en hel del som man kan skriva om på det ämned iallafall och det är ju positivt. Nu ska man bara skriva bra engelska också, det är aningen svårare.  Men det går säkert åt helvete det med.

hade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0