ä

dags för inlägg "ä". Hoppas att det underhåller.

Jag har nu kommit hem efter en minst sagt händelserik helg. Fredagen var rolig! :D Lördagen mindre rolig fram tills det att jag fick tag på plånbok och grejer igen. Men efter det så var jag glad och lycklig (:  Mikaelas kompis Linnea kom dit sen på kvällen och umgicks lite med oss också. Det var trevligt (:  Hon spenderade även natten där eftersom hon bor i Karlskoga.
Morgonen efter (alltså idag) så åkte Linnea med bussen vid 11:22 in till stan för att hinna med sin buss till Karlskoga. vid 12 så slängde Mikaela ut mig ur lägenheten för att hon var sur på mig.  Nejdå det var hon inte men hennes mormor och morfar kom o hämtade henne för att dom skulle åka till borås. Senare i veckan skall dom även till ullared och lite sådana där olika shoppingcentrum. Men nu återgår vi till mig eftersom jag är intressantast. Jag blev alltså utslängd ur lägenheten utan plånbok, pengar o nycklar. Enbart kläderna på min kropp, lite mer kläder i en påse och min mobiltelefon.  Så då var det bara att försöka få tag på Mårten som hade min påse med plånbok o allt sånt, samt börja gå in mot stan. Strax efter 3 så kom Mårten in till stan. xD Blev några timmar att ta död på i stan det. Det stog en massa jaguarer på torget av någon bra anledning som jag underhöll mig med ett tag och även smsande med några människor. Så tiden gick relativt snabbt ändå :) 
Nu är jag iallafall hemma och livet leker. Typ. Kommer vara lite segt o sitta här hemma själv ikväll men kan vara bra också. Om ingen vill komma och hälsa på? Nej tänkte väl inte det.  Få nog bli en film eller nåt.
Nu skall jag gå och duscha.

hade <3


Johanna och Matilda sov hos mig en dag.  Johanna ville sova och inte vara med på bild


Men Matilda nördade vid min dator.

Orkar inte lägga upp några bilder från i fredags. Det finns på facebook (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vadå, jag sitter väl aldrig och nördar vid datorer...? Men ni såg ju på så dålig TV :P

2009-08-16 @ 22:12:43
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0