header?

halloj! Inattas sov jag hemma hos Mikaela. Idag så var det skola.  Efter skolan så drog jag, Timmy, Mikaela och Mikaelas kompis Emma till bergvik så att jag kunde kika på en ljudanläggning som jag troligen skall köpa till min tv. Skall samtala lite med far min om det först också :)  Annars har det inte hänt så mycket idag och kommer inte heller att göra det.

Imôra äre träningsdag på hammarlunden med HK Carlstad. Ser inte fram emot det :D Efter detta så blir det krogen med ett gäng glada människor. Sebbe fyller 18 år nämligen så han ska på sin första krogrunda (:

Det jag skall ta upp idag också är frågan om någon vill tillverka en header åt mig? jag ôrker inte nämligen :D  Jag vet även att min kommentarsruta är ful :D

hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill också ha en header!! :D

2009-08-28 @ 20:42:51
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag kan hjälp er, bara jag får tillbaka mitt PS. :D

2009-08-29 @ 11:21:39
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0