hm...

Har fått tips på rubriknamn nu. Fast 1-100 och sen ner känns väldigt segt. kommer nog inte komma så långt skulle jag tro. Men jag hittar väl på något :D

Jag har kommit hem från Kungsbacka nu också. Tanken var att vi skulle komma hem vid 19:00. vi kom hem en timme senare. Drygt. Batteriet på min mobil tog ju slut också så klart. Fast då var vi i Grums så det var ganska lungt.
I övrigt så har det varit en bra helg. Innan vi skulle sova igår så träffade vi några kungsbackingar som inte var helt nyktra. Det var kul att prata lite med dom ett tag :D Dom skulle komma och titta på när vi spelade mot Aranäs dagen efter men dom kom inte :( :P Inte så förvånande kanske.

Ny vecka börjar imôra. Veckor börjar med måndagar.  Skola igen då, kul :P

hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skola (Y) ;)

2009-08-24 @ 19:53:44
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0