ljud?

Tidigare idag så kopplade jag och far min in min hemmagjorda baslåda till min stereo :D nu skall den spelas in. Den ska spelas i typ 100-150 timmar innan den börjar låta nå mycket nämligen. Så nu går stereon hela tiden. Fast på låg volym, det räcker att baselementet vibrerar lite nämligen. Resultatet sedan kommer bli mycket spännande :)

Precis nu. Eller ja, för några minuter sedan så beställte jag även ett ljudsystem till tv:n från elgiganten. Det ska också bli spännande :) 

Vad sägs om att jag har ett ord som har nånting med inlägget att göra och sedan ett frågetecken som rubrik i framtiden? Säg vad ni tycker (: Om ni inte gillart så har jag det så ändå :D Perfekt! :D

hade<3


Hoppas det kommer fooort :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skitbra Sibbe! :D

2009-08-29 @ 11:22:53
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

det blir nog bra :) när du har fått ditt ljud så får vi ha pusselkväll hos dig :D

2009-08-30 @ 11:58:03
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0