Matilda

Första gången jag träffade Matilda var samma dag som hon träffade mig för första gången. Datum kommer jag inte ihåg men det var i söndags tydligen exakt 2 år sedan (: Hon skrev då ett jubileumsinlägg om mig och hur vi träffades (enbart efter att jag sa det till henne) så nu tänkte jag att jag skriver ett om henne också.

Som sagt, jag träffade då matilda för första gången på uppropet i ettan. Har inget större minne av den dagen rent allmänt och jag tror inte att jag pratade med henne första dagen heller. Andra dagen var jag iväg på ett handbollsläger så jag var inte i skolan. 
I veckan därpå så blev jag vän med Xavier Reijnst och även under denna vecka så pratade jag med Matilda för första gången. Jag kommer ihåg att Matilda tyckte att Xavier var läskig. 
Jag blev sedan sjuk lagom till skolkortet och när jag kom tillbaka så hade xavier tydligen blivit mer vän med matilda (även johanna) så vi snackade lite mer med dom.  Av någon anledning så slutade vi prata med dom ett tag sen. MSN utbyttes och vi börjat chatta en massa tills jag åkte till usa typ. När jag kom hem sedan så var xavier i skolan mindre mycket så jag fick försöka göra mig bekant med Matilda och johanna allt mer. Det blev jag också. Tiden i slutet på ettan var riktigt rolig! (:  Efter det så har det bara rullat på. Vi går inte i samma klass längre men nu träffas vi en del på fritiden och massa sånt. Vi chattar fortfarande mycket. Det är jag och Matilda som sitter vid msn 24-7.  Nu sitter jag inte vid msn lika mycket dock på grund av Mikaela :) Fast det är väl bra på ett sätt men ja, du förstår (:   sms finns ju alltid! iallafall när hon har gratis :P 

Men sammanfattningsvis så är Matilda nu en av mina bästa vänner (:  Det gillar vi! (:

hade <3


Har ingen bild på både mig och Matilda, så det fick räcka med en på henne :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Våren i ettan (Y)

Gulligt inlägg :)

2009-08-25 @ 19:40:21
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0