r

Lördag idag. Och för er som kan ordningen på veckans dagar vet då att igår var det fredag.  Efter att jag slutat igår så åt jag mat. Sedan kom Josse och hennes moder hit (:  Framåt kvällen så drog vi ut på krogen, alltså jag o Josse då. Och Victor :D
Josse har körkort så hon körde dit oss. I vissa stater i USA så får man ta körkort redan när man 16 år gammal. Californen är en sådan stat. Fast i i USA så kör hon en automatväxlad bil. Hon har därför lite problem med växlarna på volvon som dom har här i Sverige.  Men det gick bra iallafall :D När hon skulle ta sig in på score så trodde vakterna dock att hennes leg var falskt eftersom det står california på det och hon pratar svenska. Men hon lyckades övertala dom :P Resten av kvällen var rätt trevlig faktiskt (: blev lite segt efter ett tag men det blev bättre igen sen :) JAg träffade en massa fôlk ja känner där inne o det var väl kul för mig iofs, men mindre kul för Josse o Victor.  Men iallafall en trevlig kväll (:

Idag lördag då så blev josse hämtad av mor sin på môran. Med môran så menar jag förstås 14 typ. Och efter det så blev det ett telefonsamtal med Matilda. Jag mötte sedan Henrik o snackade lite med honom samt lånade en handkontroll till xbox 360 av honom eftersom vi ska lira fifa ikväll :D Alltså inte Henrik då men ett annat gäng (:  Typ, Josse, Victor, Fridén, Mikaela är vi hittills. Men får som om Annie o Sebbe kommer och även Halvarsson. Efter att jag varit hos Henrik så blev det ytterligare ett telefonsamtal med Matilda :p Men sen kom den hon väntade på så då var hon tvungen att lägga på. När hon lade på så skrev jag detta blogginlägg och när jag var klar med det så tog ja en dusch. Precis när jag kom ut ur duschen så kom fridén för att han hade tråkigt så han kände för o komma tidigare. Men han fick det inte roligare eftersom jag skulle äta direkt och då fick han sitta o vänta.
Varför skriver jag saker som inte har hänt än som om dom redan har hänt? (: Jag har allvarliga problem (:

hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det sista var förvirrande!! :O Jag vill också spela tv-spel med er! :D

2009-08-03 @ 13:12:15
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0