s

Nu är det bara 12 dagars jobb kvar. Har börjat komma in i alla rutiner o sådant nu. Det roligaste idag var när Elin skulle köra trakotor xD Men tillslut så lyckades hon med det hon skulle göra. Annars så har det varit en vanligt dag. Mikaela Kommer om ett tag (:

Lördagkväll blev ganska så lyckad iallafall. Fick bara tag på en extra handkontroll så vi hade bara 3 stycken istället för 4 som vi brukar ha. Anledningen till detta är för att lillanton svek. Han skulle fira en månad med sin nya brud Emma. Jag tyckte att dom kunde fira med FIFA men dom skulle på bio istället. Dessutom kollade dom på den nya harry potter, och den är ju jättedålig. Illa! :P   Vi som var hemma hos mig denna kväll var då Fridén (som hade med sin externa hårddisk o gav mig en massa filmer :D), Halvarsson, Victor, Josse och Mikaela. Mikaela blev kvar över natten och åkte sedan på môran efter för o jobba.

Söndagen spenderade jag med Josse Hon sov även över här, fast hon gjorde inte som Mikaela o går upp o åker hem när jag går upp vid 6. Nej hon gick bara upp o lånade min dator o åkte hem senare. Konstigt folk :p Det var sista chansen för mig o träffa henne eftersom hon åker ner till Skåne igen på tisdag för o spendera natten hos Dag som han heter och sedan ta planet hem till USA på onsdagen.  Hon kommer nog till Sverige igen i November i någon vecka. får hoppas ja hinner se henne igen då (:



Jag har haft en jävligt bra helg allt som allt (: Borde ha sådana fler gånger :P  Men nu väntar ännu en arbetsvecka med massa slit.  Fast idag är det måndag så då blir det sexan hela kvällen! :D

hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad bra att du har haft bra helg :D

2009-08-03 @ 18:50:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0