t

Arbetsdagen idag orkar ja inte berätta något om. Den var som vilken annan arbetsdag som helst :)

Första hallträningen på 2 veckor idag (: Det var gôtt att få komma igång lite igen :D Har bara gymmat en gång o sprungit en gång under dessa 2 veckor så :P  Men fy fan vad jobbigt det var. Ingen mjukstart här inte. Idag vare inte fråga om våta fläckar på tröjorna idag var det istället "Du har en torr fläck där. *pekar* "  " åh fan, ska genast åtgärdas" fick man då till svar.  Det är så det ska vara. Svettiga pojkar! Mums!  Jag satte väärsta snygga målet idag också, jag skall nu berätta om det... *harkel* Jo i sporthallen på sundsta så är det ju basketkorgar som man kan hissa upp i taket typ sådär om alla vet hur det ser ut? Om inte... så otur. Men iallafall Jag sköt i ribban på handbollsmålet o sen igenom basketkorgen som va uppe i taket. Det var sjuukt snyggt! :D OCH!! Alla såg det! När man gör sånt äre aldrig någon som ser ju xD
Nu är det dags för 3 träningar i veckan ett tag så får vi se vad det blir sedan. Kollade lite på planeringen o det kommer bli en massa dret här sen när skolan börjar. Men jag återkommer nog om det om det önskas, eller om ja inte har nåt bättre o skriva om. Nu skall jag sôva (:

hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det låt coolt! :D

2009-08-04 @ 23:53:14
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0