tips tack?

Sista arbetsdagen var igår och första skoldagen var idag. Vad gôtt det var att få lov i en hel eftermiddag :D Fast då tränade jag så ja fick inte vila något iallafall. Ush. Slappdag i skolan idag iallafall. Blev käka max till lunch :D underbart gott! Sen en slö svenska lektion, körlektion, chilla med ett gäng med randoms vid pråmen sen. Eller ja, randoms ska ja väl inte kalla dom kanske.  Johanna, Matilda, Alexandra, Pascal, David. Sanna och Fredrik gick så fort jag kom. Hur jag nu ska tolka det?
Det krånglade lite på körskolan också, när jag skulle betala för körlektionen så funkade inte mitt nya kort!! Så ja sprang till Johanna och tattade 200 kr av henne så att jag kunde betala för körlektionen.  Kom sedan på att jag glömt att aktivera kortet. Men jag har nu gjort det så imôra skall Johanna få sina pengar tillbaka.
Träning sen också. Det var väl min dag i stort sett.

Tips på rubriker önskas. Funderar på att ta typ vilket nummer på bloggen det är. kom med bättre förslag :)

hade <3


Tack för lånet Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

siffror 1 -100 o sen baklänges

2009-08-21 @ 17:02:25
Postat av: Matilda

men duuuu, vad elak du var nu, Artur vad med också ;) Sanna skulle jobba, därför dom gick :P

2009-08-22 @ 00:14:09
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0