u

Detta är mitt nittionionde inlägg. Jag vet inte varför men det kändes mer värt o nämna detta än mitt nästa inlägg som då antagligen (om inget annat spännande händer) kommer bli mitt hundrade. Jag tackar och bugar till dom läsare som har följt mig hela denna långa väg. Tycker även lite synd om er eftersom ni har läst allting (:

Jag va nära på o döda elin på jobbet idag... Annars har det inte hänt så mycket (:   Nejdå, så dramatiskt var det inte. Träningen sedan var rolig faktiskt (: Just nu är det kul att spela handboll igen! Men jag har ju då inte haft Peder som tränare på en dryg månad. Finns det ett samband? hm....  Kan också vara att ja inte haft hallträning på 3 veckor, vem vet!

Jag vill köpa ett högtalarsystem på elgiganten som bara finns i internetbutiken! köp in det till varuhuset i Karlstad damn it!

godnatt <3


Vill ha :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker att din blogg är bra och jag vet fler som gör deet!!!! Så ditt 100 inlägg borde handla om dina läsare :) <3

2009-08-05 @ 22:41:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Marita

Jag kommer garanterat att läsa ditt 100: inlägg! Har gillat alla mycket.

2009-08-06 @ 18:30:58
Postat av: Alexandra

Dina inlägg är kul Sibbe, så nu väntar jag spännt på nästa. ;)

2009-08-07 @ 19:04:59
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0