v

Detta är alltså inläget mellan 99 och 101. Ni som är bra på o räkna kanske kan lista ut vilket nummer det är. Om inte så får ni läsa mitt tidigare inlägg. Den anonyma tipsaren Matilda ansåg att jag skulle dkriva lite om mina läsare i detta inlägg. Det är väl bara o rada upp den långa listan?  Eller nej det skulle blir för mycket så vi skiter i det.

Jag sitter nu hemma hos Mikaela. Hon duschar och jag ska dammsuga under tiden. Men istället sitter jag här bara för att underhålla mina kära läsare till max. Jag har ju faktiskt dammsugit en massa på jobbet idag redan liksom. Fast ja ska väl ta och göra det snart ändå. Vi har hyrt filmen Kenny Starfighter Begins eler vad den heter :D En kompis til henne kanske skulle komma förbi sen också. Någon av mina kompisar som vill titta förbi då?
Nej nu skall jag dammsuga åt henne, snäll som jag är.

hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad snäll du är!!! :D Jag ska hälsa på er när jag bor hos Johanna eller är hos mormor och morfar :)

2009-08-07 @ 21:30:29
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Marita

Grattis till 100!!!!!

2009-08-07 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0