w

Eftersom Matilda var så vänlig och påpekade att jag har glömt rubriken W när jag gick igenom alfabetet så kände jag mig tvungen att ta den nu. Bättre sent än aldrig eller vad man säger.

Nästsista dagen på jobbet idag. Vi tog typ hela dagen på oss att sätta upp lite hyllor. Det krånglade lite men ändå en hel arbetsdag?!  eller ja, 5 timmar av en 8 timmars arbetsdag och en timme av den tiden var vi och handlade gipsplugg och lite grejer. Men 4 timmar för att sätta upp hyllor? galet!

När ja kom hem så åt jag lite. Annars så har jag bara kikat på tv och skickat massa sms typ. 22.05 ikväll på kanal 9. Alla borde kolla! Det är det bästa programmet som finns. TOP GEAR!<3  älskart :D  se på det!

hade <3




Vi gillart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0