Willys

skola idag. Efter skolan så blev det fika på royal med marcus, matilda, johanna, timmy och alexandra. Jag bköd Matilda och Johanna snäll som jag är. Efter det så lämnade Marcus oss för att träna och Tymma för att åka hem. Jag kände inte för att åka hem så jag följde med Johanna, Matilda och Alexandra till willys för att köpa ingrdeienser till diverse kakor. Min farfar heter Willy om någon ville veta.  Vi fortsatte sedan hem till Johannas nya lägenhet. Den var fin (: Fast blir nog bättre när hon får lite möbler.  Åkte sedan buss in till stan med Matilda för att få skjuts hem av mor min. Matilda skulle få skjuts av hennes mor också. Hon sa även att hon skulle hälsa till mor sin från mig vilket hon gjorde. 

Det som händer nu idag annars är att jag skall hänga upp lite affischer, åka på träning, efter träningen kommer Mikaela hit. Annars blir det rätt lungt :P 

hade <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Sibbe :D

2009-08-26 @ 17:33:32
Postat av: Anonym

Tack för hälsningen, jag blev glad!

2009-08-26 @ 22:12:51
Postat av: Anonym

Tack för hälsningen, jag blev glad!

2009-08-26 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0