x

101.

Förlåt mig för att jag inte skrev något inlägg igår Matilda. Jag ljög för dig och det var inte snällt :o  Det blir ett inlägg nu idag iallafall (:

Igår ringde ja och väckte Matilda i slutet på min lunchrast. Hon lät lagom glad :D   Men iallafall. Efter att ja slutat så åkte ja in till stan o träffade Matilda o Alexandra och även Pascal. för att glo på en lacrosse träning.  Mikaela kom även så småningom. Hon är inge bra på att åka stadsbuss. :p  Men allt som allt var det trevligt där borta :D Har inte bjudit Matilda på glass än dock. För er som undrar så har ja lovar att göra det :P
Efter detta så åkte jag och Mikaela hem till mig o kollade på Smala Sussie. Så sjuukt bra film! xD "Pölsa has no fear, 'couse he's got a lot of beer."

Idag jobb o snart träning. Inte taggad på träning men eftersom ja inte ska på någon mer träning denna vecka så bör ja gå på denna idag.
Anledningen till att jag inte ska på någon mer träning är för att Mor o Far åker till Tyskland imôra och kommer hem nästa tisdag. Och jag orkar inte åka buss hem från träningarna :D

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Damdidoo*

först fräna grejen, sen bryr vi oss (:

2009-08-11 @ 17:51:23
Postat av: Matilda

Hihi, det va trevligt :)

2009-08-12 @ 21:34:54
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0