z

God morgon! Det har hänt en massa sen senast ja skrev. Både bra och dåligt. :P Jag har inte skrivit så mycket på sistone för att jag har haft fullt upp. Jag har jobat till 4 och sedan har jag lekt med mikaela några dagar och med Matilda och Johanna en dag. Det har varit trevligt (:

Igår fredag var det grillning och suping på skutberget som gällde. Annie fyllde nämligen 18 år under veckan så det skulle firas! Våran present till henne var bra iallafall. Eftersom hon går på lillerud så köpte vi en liten radiostyrd traktor till henne :D Man kunde till och med höja och sänka skopan på den. Bra grejjer! Hon var överlycklig! Sen började partyt! Det var skitkul :D Det mindre bra är att min plånbok o nycklar är borta nu. Och en vaxburk som jag nyss köpt! Nej men jag försöker nu få tag på allt. Jag ska tydligen ha glömt dem i en kundvagn som vi lekte lite med. Mikaela var dit imorse o kollade efter det men det var inte kvar. Hoppas att det har lämnats in på bergvik någonstans. Eller till polisen. Ska ringa till bergvik först o höra (:  Ser inte fram emot samtalet med modern om ja inte hittar sakerna. Men jaja.
Mikaela har inga pengar heller så jag är fast här xD inte ens busspengar har hon :P

Jag håller er uppdaterade om hur det går med plånbok o sånt :)

Hade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0