Ja

Halloj. Dags för ett blogginlägg igen anser en viss person som föredrar att vara anonym.  Eller det vet jag inte iofs men det låter roligare på det viset!

Imorse var det specialidrott som jag alltid har på tisdagar och torsdagar.  Våran tränare som vi har där som också får vara anonym i detta inlägg så att han inte får för många klagobrev från min massiva skara av läsare.  Han tycker nu att det är en bra idé att göra en massa olika varianter av kullerbyttor. Vissa är helt galna som inte en normal människa på denna jord kan klara av. Vi fick tjuvträna lite i tisdags, och idag så skulle han dokumentera våra kullerbyttor genom att filma oss när vi gjorde dem. Så tjejerna drog ju in magarna o alla killar spände musklerna. Eller kanske inte men iallafall.
Efter specialidrotten så har jag håltimme i 3 timmar, (Tidigare var det 4 timmar så det är en förbättring!)  Duschningen efter tar ca 2 timmar så då har man en timme i skolan. Idag spenderades den vid en bänk där jag lyssnade på musik och sov.
Vid 12 så käkade jag lunch med Lars-Marcus (Marcus Juhlin). Matilda och Johanna satte sig vid vårat bord i omgångar också. Misstänker att anledningen var för att Marcus ropade på dem.
Efter den oerhört goda (vidriga) lunchen så spenderade jag några minuter inne i arkitektur salen eftersom jag hellre umgås med dem där än dem i den klassen jag är med på torsdagar. Visst jag har lite medlidande för dem i ark-klassen men dem fick faktiskt stå ut med mig i några minuter.
Jag gick sedan till min lektion och jobbade lite fram tills nästa rast. då käkade jag mellanmål och gick till ark-klassen igen. fastnade där i en timme tror jag (stackare) sedan tillbaks till mitt klassrum och jobba lite till sedan slutade jag.
Hem, äta, åka till träning, träna, duscha, åka hem, hänga upp handuken och plocka upp kläder, sätta sig vid datorn, skriva blogg, sova.  där är hela min dag typ.

Morgondagen blir rolig! eller iallafall halvt. Anton Bergqvist den store kommer till skolan och hälsar på. Det kommer bli trevligt faktiskt. Han kommer säkert va med Matilda mest då men ändå.
Efter skolan så skall jag äta något på Sibylla och åka till Skövde för att spela match. Helt underbart sätt att spendera en fredag!   Jag lämnar huset vid halv 8 på morgonen eller nåt sånt, jag kommer hem tidigast klockan 23. blir en lång dag!

ja det var nog allt jag hade att säga. eller finns massa mer ju! men det orkar jag inte ta med.  Så ha ett gôtt liv!



Yeah, jag var i tidningen förra året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0