l

Hellooo!  Ett sista inlägg innan jag åker fick det bli även om det var önskat flera. Idag har jag packat och även varit lite social med gästerna som vi har haft här hemma. Det är Morsans gamla kompisar från Mora samt deras gubbar.  Det ända problemet som blir när man ska vara social med dessa är att dem inte pratar Svenska. Dem pratar något som kallas Bonäsmål vilket är ett helvete att förstå.  Dem åkte iaf hem så småningom :p

Imôra bär det av till Åre! Det känns både roligt och inte roligt på samma gång. Kommer bli asgôtt att åka en massa skidor i riktiga backar istället för skitbackarna som finns här i närheten. Det man missar hemma är ju dock lite tråkigare. Om jag nu skulle missa nåt det vill säga... Brukar inte bli att ja gör så mycket på loven ändå så det blir nog bra att åka till Åre.
Ett litet problem har dock uppstått. Jag stukade foten på matchen i fredags. Turlig nog så var det en lätt stukning, inte så farligt tänkte jag och spelade vidare. Senare på kvällen så var den där knölen på yttersidan av min vänstra fot lika stor som en  potatis (bara för att vara lite bonnig).  Då funderar man ju på hur faan man ska få ner foten i pjäxan om 2 dagar :p Svullnaden har nu gått ner till storleken av en mindre potatis eller en halv potatis om man så vill. Så vi får väl se när jag kan börja åka.  Hoppas att det går o åka på månda iaf.

Ni andra vanliga dödliga som ska vara kvar hemma får ha ett riktigt bra sportlov! 

Hade<3

 
Yeah!  Seven Nation Army med The White Stripes


Kommentarer
Postat av: matilda

Ja, hoppas du kan åka snart :) Asså, skidor, inte härifrån ;)

2009-02-21 @ 23:45:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0