Men

Tjenixen!

Vad ska man prata om denna afton då?  Inte om alla hjärtans dag iallafall! bara så att ni vet.
Hmm något annat då... i måndas var det filmdag i skolan med afrikanska filmer, Jag snackade med en viss person på msn dagen innan o vi sa att vi inte skulle skolka men vad gör denna person än då tror ni? kommer efter halva dagen!  jävligt illa alltså!  Det var iofs ganska taktiskt eftersom den andra hälften var betydligt bättre än den första.  Sista filmen var faktiskt riktigt bra. Efter det så var det sista teorilektionen på körskolan. Riktigt skönt att det är över. Jag var tvungen att skolka från idrotten för att kunna vara med på lektionen dock vilket itne var så bra. Marcus hade danslektion med oss den gången o jag va inte med förra gången som han hade det heller. Lite dåligt av mig faktiskt så förlåt Marcus! Någon som läser detta som även känner Marcus kan ju hälsa det till honom eftersom han inte läser min fina blogg. Det kan ju iofs betyda att vi är kvitt! Jag har inte varit med på hans danslektion någon gång och han har inte läst min blogg någon gång!

ehm vad är det för dag idag nu igen... juste onsdag! då vare ju en dag igår också!  Då hade jag kort dag i skolan så efter skolan köpte jag nys skidglasögon eftersom jag ska till Åre på sönda. Jag blir borta heeeela veckan (alltså ända till  söndan efter ;p) nu kommer en till parantes! (Matilda du får gärna uppdatera min blogg när jag är borta ;) ) Jag förstår att jag kommer bli extremt saknad!  Åre befinner sig ju inom Sveriges gränser så när det blir för outhärdligt så får man skicka sms. Eventuellt ringa om man skulle sakna min vackra röst också. (Detta skriver jag för att folk skulle glömma bort mig annars, vilker dem säkert kommer göra ändå men det är värt ett försök!)
Det är rätt många som är ute och reser nu.  Åhs kommer hem idag om jag inte minns fel och Johanna åker till Egypten imôra. Och jag till Åre då. Fast man blir inte riktigt lika brun i Åre vilket är en miss... Fast dem får ju inte lika bra skidåkning!

Om man skulle ta och avsluta nu kanske... 
Nu kommer avslutningen då! Är ni mä?

hade<3     (inte illa va?)



Syns jättebra! men det är iaf Åre :P


Bara för att!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaa, det vore ju annars kul med ett inlägg om alla hjärtans dag från dig ;) hehehehee :P Men Sibbe, du kan ju inte åka bort hel sportlovet :O Vi kommer sakna dig och du måste skriva minst tre inlägg till innan du åker då tycker jag ;;) :D

2009-02-19 @ 19:52:09
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0