k

Dagens.  Jag har idag varit i skolan. imorse vare träning. Peder (tränaren) var glad att se mig eftersom jag inte har varit där på länge. Anledningen till det är att det är väldigt tråkigt där. Jag har dock skyllt på sjukdom. Det är iofs delvis sant men inte helt.  Hur som helst så var han glad över att jag var där och han sa en massa snälla saker.  Han är alltid elak ju....  aja nog om detta. 
Sista svenska C lektionen var det idag också jävligt gôtt att den är över :P  Meritpoäng för att knappt ha gjort nånting är inte så illa :D 
När ja kom hem satte ja genast igång o pluggade för ett prov i kursen persondatorer med Roland Cider.... Det läskiga är att han är en av mina bättre lärare :P  Tror att lit eav det börjar fastna nu iaf.
Tack vare detta så slapp jag iaf gå på träningen denna kväll. Handboll är verkligen inte roligt just nu....

Fan det här inlägget sög ju dase :P  vad ska man göra för o få det lite roligare? hm... inget :D
neh men lägger in ngra roliga bilder....  

hade <3


Söt :)



Mohaha



ehm...?


smart kille ^.^


yummie!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hehe:P Men du, Roland Cider, en av dina bättre lärare? Du måste ha dåliga lärare! :P

2009-01-17 @ 14:01:37
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0