mm

På sistone har jag lyckats med att paja mycket saker... eller iaf två saker :P   på nyår gick min nya mobil sönder så jag inte kan höra andra änden. samma sak som på min gamla alltså. men har ju garantin kvar på den nya som tur är. men får använda min gamla så länge så ingen kan ringa till mig o jag kan inte ringa till ngn heller :P

den andra grejjen pajjade jag idag det var mitt headset, det slutade fungera så då drog ja lite i det o då åkte några sladdar ut från micen... då funkade det verkligen inte sen :D så nu måste jag köpa nytt.... blir dyrt känner ja. menmen :P

hade <3

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAA, du ä så duktig Sibbe :)

Svar till kommentaren i min blogg: Men den va ju inte lång engelska lektion :P

2009-01-06 @ 00:25:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0