d

Goderafton. Denne helg har varit lite seg. Har nämligen inte gjort någonting. Tur att man har xbox (y) fast är trött på mina spel så nu ska det inköpas nya :D Kom hit o spela med mig? :D 
Eller ingenting o ingenting. Igår var ja med grannen. Vi drog in till stan o käkade, sedan till ica o köpte godis. Jag fick sedan provköra hans bil (Jag som inte har körkort än :o )  Det var trevligt, han var nog lite nervös meen ialafall :D  Film hemma hos mig sedan åsså drog han hem. Såg på the Punisher. Den är faktiskt rätt bra.  Nu ska ja införskaffa en kabel så att ja kan köar tv:n som dataskärm så skall jag glo på lite HD filmer (: Någon som är sugen på o komma o kika med miiig? (a) :D

2 veckor kvar tills jag börjar jobba. Vad ska man hitta på under den tiden? Några vänliga själar som vill förgylla min dag? :P
Matilda har iallafall lovat någon dag, men vi får väl se ;)
Var även prat på sunne vattenland någon dag i veckan, men vädret verkar inte tycka det såå får se med det med :P
Vad mycket skit ja skriver också (:  Nej nu får det räcka med träning för mina fingrar för idag. Eller iallafall i bloggande anseende, blir nog lite mer på MSN. Jag kommer få jättestarka fingrar :D

Hade <3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sibbe, jag känner mig så elak som inte har vart hos dig än så du måste verkligen tvinga mig att komma hem till dig!!!!!!!! För jag vill faktiskt :D

2009-07-05 @ 20:45:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0