e

Godmorgon! Jag har nu precis kommit hem igen efter att ha dumpat MIkaela vid bussen. Eller dumpat lät väl lite konstigt men jag har iallafall lämnat henne där. Nej det lät inte heller bra meen ja antar att folk förstår vad jag menar.
Idag skall jag spela tv-spel. Sedan spela beachvolleyboll med laget om vädret tillåter. Om inte så blir det nog tv-spel istället. Ja jag har inget liv. Men jag har faktiskt 2 nya spel nu som ja måste ta mig igenom.

Jag har nu även beställt nytt abonemang. Istället för Halebop skall jag nu ha Telia max 25. Mitt nummer som jag då i framtiden kommer använda är 076-7913373. Fatta vad coolt att ha 1337 i numret liksom!! :P Hade ju varit lite ballare o ha det som dem fyra sista siffrorna men det gick inte tyvärr. Men detta duger. Då kan jag skicka en massa sms heeela tiden :D
Lite seft o byta nummer igen men iallafall. JAg skickar bara ett sms till hela kontaktlistan så blir det nog bra.

Meeen hallåååh!   vad ska ja skriva nu?  vet inte....  Matilda har bett om ett långt inlägg nu. Så nu skall jag väl bara komma på något ännu mindre intressant o skriva om i några rader till som utfyllnad. Typ som jag gör just nu.  Jag borde försöka hitta någon rolig bild också som kan vara under så ser det lååångt ut detta inlägg. Så där som man gör i skolarbeten när man vill ha utfyllnad. Nej men titta nu har jag ju fått några rader till. Vad coolt!  Lite onödigt o läsa allt detta så det är bara att strunta i det om ni inte orkar. Fast det borde jag kanske ha skrivit i början istället, men iallafall. Det kanske räcker nu, eller gör det verkligen det? Svårt o säga. Jag får fråga sedan om det räcker eller om jag måste skriva mer sånt här skit. Det får räcka så länge.

Hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kan skriva ett inlägg till lite senare :D

2009-07-15 @ 12:29:46
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har också Max 25 nu. :p Verkar vara bra. :)

2009-07-15 @ 19:04:33
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0