f

Halloj, Ännu ett inlägg under samma dygn. Inte illa.

Vad har jag gjort idag? Jag har spelat tv-spel. Jag tror att jag har kommit rätt långt på ett utav spelen nu. Men svårt att veta egentligen. Jaja.
Sedan spelade jag beachvolleyboll med HK Carlstad. Vi var 7 stycken med ledare inräknat. Ganska lite. Mitt lag förlorade alla set. 6-0 i set till andra laget. Och dem var en mindre. Men iallafall.

När jag kom hem så kollade jag på Harry Potter. Inte den nya utan den förra eftersom jag ska se den nya på lördag.
Hoppas att alla andra får en trevlig helg.

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aha, vad trevligt :)

2009-07-16 @ 00:10:34
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0