g

Helgen är nu snart över, och jag börjar jobba imôra. Inte kul, ser inte fram emot det alls. Pengar kommer dock bli gôtt (: kommer käna 14 000 plus semesterersättning! Så det blir ännu mer :D yeah! :D

Helgen har spenderats mestadels med Mikaela. Vi såg på Harry Potter den nya igår. Den var inge bra (:  Ska nog iväg o se Public Enemies med Timmy o Marcus någon helg snart. Den är nog förhoppningsvis bättre.

Min väninna som tidigare bott i USA som ska flytta tillbaks till Sverige igen nu kommer nog till Karlstad i nästa vecka. Hoppas att ja får tid o träffa henne :) Men det blir nog inga problem.
Nu är jag trött, ja ska gå o lägga mig tidigt ikväll.

hade <3


Jobbjobbjobbjobb.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kommer känna typ bara 10000 mer än mig !!! GLASS <3

2009-07-19 @ 21:29:39
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0