h

Första dagen av jobb avklarad. Bara en massa dagar kvar!
Jag har idag fårr räfsa grusgång och grusgravar o rensat dem från ogräs o skit fram till lunch. Efter lunch körde ja röjsåg fram tills fikat och efter fikat så räfsade jag ihop grejs från dem som klipper häck.
Röjsågen krånglade o vill inte starta först. Så jag fick en vattenblåsa på ett finger! Stackars mig :o
Juste ja fick köra någon konstig apparat också. Men iallafall.

Jag tror även att jag ljög lite i mitt förra inlägg. Min amerikanske väninna skall nog inte flytta tillbaks till Sverige än. Fast svårt o veta, hon ändrar sig hela tiden.

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Glass! :D <3

2009-07-21 @ 16:20:53
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0