i

Nu kommer det efterlängtade inlägget "i" Jag vet att det är efterlängtat eftersom jag har hört det från en säker källa. Nämligen den personen som längtar efter det. Det ska bli spännande o höra om gravmaskar tydligen. Så jag får väl skriva om det då. Fast dem är inte så läskiga. Har bara stött på en än så länge, och det var vid en grav där någon nyss hade blivit begravd. Eller det var nog mer en daggmask :p
Inga döingar som kommit o bitit mig än heller. Fast jag vet inte om Matilda trodde på att Michael Jackosn hade hoppat upp o bitit mig i lilltån. Om du gjorde det så var det tyvärr inte sant.

Vad har jag gjort idag då? Jo det skall jag tala om! Jag har jobbat! Och efter Jobbet så tog jag en buss in till stan. Ifrån stan så gick jag till orrholmen för att titta på lacrosseträning. Eller ja, till största delen så drog ja väl dit för o träffa Matilda Schollin och Johanna Möller. Fick även träffa Marita Schollin en snabbis som en liten bonus, (tack så mycket för skjutsen!)
Det var dock även trevligt o se när anton spelade lacrosse.  Kallt var det också. Men med våran lilla picknick där så blev det bra.

Nu är jag trött och ska upp klockan 6 imôra igen. kanske ska sova snart. Det tar på krafterna att jobba. Men nu är det snart helg (:

hade <3


Johanna är fotograf av alla dessa bilder för övrigt. Detta är Matilda för er som inte vet.


Kakor.


Vindruvor.


Svettiga pojkar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi borde titta på alla deras träningar! ;) Men Sibbe, du skulle ju inte lägga ut den där bilden på mig!!! <3

2009-07-23 @ 11:47:00
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Marita

Varsågod för skjutsen, väldigt trevligt att träffas!

2009-07-26 @ 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0