k

Dag 2 vecka 2 på jobbet.  Elin är ledig resten av veckan så ja kommer bara ha Stefan vid min sida. Han är udda, konstig, osv. Inte nåt större fan av honom. På fredag är även han ledig, så jag blir ensam sommarjobbare med dem anställda. Kanske ska vara sjuk på freda?

Jag har idag även varit på kalas. Min farbror Jörgen fyllde 46 idag. Det bjöds på god mat och god tårta. Efter det så spelade vi ballongtennis. Lag älvkullen vann!  Borde fan köra det någon mer gång, riktigt kul ju xD Någon som är sugen? :D

Jag är även lite smågrinig på Josse nu. Hon sa att hon skulle höra av sig men det har hon inte gjort, när jag skickat sms o undrat om hon har kommit till Karlstad så svarar hon inte. Jaja hon har väl någon bra anledning/ursäkt.

Kvalitetetn på detta inlägg var ingen höjdare men jag får skylla på att jag är trött.  Godnatt!

hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det lät kul!

Folk som inte hör av sig är INTE kul!!!!!

2009-07-28 @ 22:37:59
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0